Gäller det ersättning?
Vill du söka ersättning, skicka in handlingar eller rapportera tid? Logga in på Mina Sidor. Där kan du också skicka meddelanden till oss om frågor som gäller ersättningen.
Gäller det medlemskapet?
Om du är medlem hos oss och vill ändra dina uppgifter gör du det enklast genom att logga in på Mitt medlemskap.
Vill du bli medlem och försäkra din inkomst hos oss? Snabbaste sättet är att fylla i vår digitala ansökan som finns här på hemsidan.
Telefontid
Vår telefontid är vardagar klockan 09.00 till 11.00. Du når oss på 08-723 44 00.
Om du skickar intyg eller blanketter med post använder du vår adress i Arjeplog: SMÅA, Fe 56, 938 88 Arjeplog.
Kontakta oss
Vanliga frågor om kontakt
Om du är inloggad kan du ladda upp dina dokument direkt i systemet. Om du vill skicka dokument i pappersform använder du följande adress:
SMÅA, Fe 56, 938 88 Arjeplog.
Absolut. Vi har ett call-back-system så du kan välja att bli uppringd.
Logga in på Mina Sidor och skicka ett meddelande där.
Du kan välja mellan att skicka meddelande i våra e-tjänster, ringa eller mejla.