Logga in i våra e-tjänster

Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.

MINA SIDOR

Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare

MITT MEDLEMSKAP

Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer. Uppdatera dina kontaktuppgifter.

BankID

För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.

Om våra e-tjänster

I vår e-tjänst Mina sidor kan du enkelt att söka ersättning från a-kassan via såväl dator som telefon och surfplatta. I portalen Mitt Medlemskap kan du bland annat se fakturor och ändra kontaktuppgifter.

Om Mina sidor

När du loggat in på Mina sidor kan du:

  • Ansöka om ersättning.
  • Fylla i och skicka tidrapporter.
  • Fylla i och skicka formulär.
  • Skicka meddelanden.
  • Skicka in dokument.
  • Ta del av beslut.
  • Se information om ersättning och utbetalning.
  • Se dina kontrolluppgifter.

Logga in med E-legitimation

För att logga in på Mina sidor behöver du ett svenskt personnummer och en e-legitimation, till exempel ett Mobilt BankID.

  • Om du ska logga in på den enhet (dator, läsplatta eller mobiltelefon) där du har din e-legitimation väljer du BankID (denna enhet).
  • Om du ska logga in på din dator och har din e-legitimation på en annan enhet, till exempel i din mobil, väljer du BankID (annan enhet).

Om du inte kan använda Mina sidor

Kontakta oss om du inte har möjlighet att använda Mina sidor så skickar vi blanketter och tidrapporter till dig per post. Arbetsgivarintyget begär du från din arbetsgivare.

Om Mitt medlemskap

I portalen Mitt Medlemskap kan du:

  • Se fakturor och betalningar.
  • Ändra betalsätt.
  • Lägga till eller ändra dina kontaktuppgifter.
  • Hitta OCR-nummer.
  • Skicka och ta emot meddelanden gällande ditt medlemskap.

För att logga in på Mitt medlemskap behöver du ett svenskt personnummer och en e-legitimation, till exempel ett Mobilt BankID.

Uppdaterat: 24 juni 2020