Logga in i våra e-tjänster

Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.

MINA SIDOR

Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare

MITT MEDLEMSKAP

Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer. Uppdatera dina kontaktuppgifter.

BankID

För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.

Om våra e-tjänster

I vår e-tjänst Mina sidor kan du enkelt att söka ersättning från a-kassan via såväl dator som telefon och surfplatta. I portalen Mitt Medlemskap kan du bland annat se fakturor och ändra kontaktuppgifter. För att logga in behöver du ett svenskt personnummer och en e-legitimation.

Om Mina sidor

När du loggat in på Mina sidor kan du:

  • Ansöka om ersättning.
  • Fylla i och skicka tidrapporter.
  • Fylla i och skicka formulär.
  • Skicka meddelanden.
  • Skicka in dokument.
  • Ta del av beslut.
  • Se information om ersättning och utbetalning.
  • Se dina kontrolluppgifter.

Om du inte kan använda Mina sidor

Om du får problem med att signera en tidrapport eller din ansökan i Mina sidor rekommenderar vi att du byter till webbläsaren Edge eller Firefox.

Kontakta oss om du inte har möjlighet att använda Mina sidor så skickar vi blanketter och tidrapporter till dig per post. Arbetsgivarintyget begär du från din arbetsgivare.

Om Mitt medlemskap

I portalen Mitt Medlemskap kan du:

  • Se fakturor och betalningar.
  • Ändra betalsätt.
  • Lägga till eller ändra dina kontaktuppgifter.
  • Hitta OCR-nummer.
  • Skicka och ta emot meddelanden gällande ditt medlemskap.

Uppdaterat: 17 augusti 2021