Logga in i våra e-tjänster

Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.

MINA SIDOR

Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare

MITT MEDLEMSKAP

Se dina inbetalningar och ditt OCR-nummer. Uppdatera dina kontaktuppgifter.

BankID

För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.

Blanketter

Här hittar du blanketter som inte finns i Mina sidor.

Blanketter som inte behöver undertecknas av någon annan än dig kan du välja att fylla i, spara och sedan ladda upp till Mina sidor (e-legitimation krävs). Alternativt skicka per post. Om du skickar med post gäller följande adress: SMÅA, Fe 56, 930 88 Arjeplog.

Din arbetsgivare kan fylla i arbetsgivarintyg på arbetsgivarintyg.nu och skicka till oss i samarbete med dig. Om du arbetat i familjeägt företag kan inte arbetsgivarportalen användas. Det beror på att intyget måste bestyrkas av revisor, redovisningskonsult eller annan person med insyn i verksamheten. I det fallet måste arbetsgivarintyg fyllas i, skrivas ut och skickas per post. Har du frågor eller behöver få en blankett skickad till dig – ring oss på 08-723 44 00.

Begäran om utlämnande av uppgifter ska alltid skrivas ut och skickas till Skatteverket. Adressen står på blanketten.

Underskrift
En underskrift med datum och namnteckning behövs inte om blanketten laddas upp till Mina sidor. Om du saknar e-legitimation måste blanketten skrivas ut och undertecknas innan den skickas per post till adressen som står på blanketten.

Anmälan om arbetslöshet
Begäran om utlämnande av uppgifter
Provanställning upphört

Uppdaterat: 26 juni 2020